Szkolenia sprzedażowe

W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.

Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.

Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.

Kompetencje sprzedażowe

  • Doskonalenie sprzedaży na każdym poziomie doświadczenia zawodowego i umiejętności
  • Negocjacje handlowe
  • Proaktywna sprzedaż
  • Proaktywna obsługa klienta
  • Coachingi sprzedażowe; training on the job
  • Audyty sprzedażowe i call center
  • Jak sprzedawać na LinkedIn?

 

Proaktywna sprzedaż

Celem szkolenia jest przekazanie takiego sposobu budowania relacji z klientem, który umożliwi odkrycie prawdziwych obiekcji klienta, zrozumienie jego autentycznych potrzeb i zwiększenie skuteczności w całym procesie sprzedaży.

Podczas szkolenia realizowane są następujące zagadnienia:

  1. Wprowadzenie w proaktywność i alternatywne sposoby prowadzenia rozmowy handlowej.
  2. Model uczenia się.
  3. Narzędzia współczesnej rozmowy handlowej: budowa prestiżu własnego i firmy, budowa dystansu jako podstawy udanych negocjacji, tworzenie kontekstu wypowiedzi w taki sposób, by móc bezpiecznie przekazać trudne kwestie, praca z obiekcjami, jak rozpoznać prawdziwy komunikat ukryty pod obiekcją.
  4. Narzędzia proaktywnej postawy: zasady podejmowania decyzji, myślenie pytaniami, czyli jak w prosty sposób ułatwić sobie kontakt z klientem, kontrakt – czyli jak zwiększyć skuteczność już w pierwszym etapie sprzedaży.
  5. Felt Sense – emocje w sprzedaży, jak zamienić stres sprzedażowy w sprzymierzeńca.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat proaktywnej sprzedaży? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.

Jak skutecznie sprzedawać na LinkedIn?

Zbudujesz wizerunek eksperta w branży. Dowiesz się, jak tworzyć angażujące publikacje.

  1. Jak efektywnie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn.
  2. Personal branding na LinkedIn – na czym to polega i jakie działania są najbardziej skuteczne, aby budować markę profesjonalisty w danej dziedzinie?
  3. Efektywność działań na LinkedIn jest mierzona wedle mechanizmu: Zasięgi x Merytoryka wpisów = Nowe kontakty. Jak pogodzić te dwie składowe w praktyce?
  4. Jak zbudować spójną strategię działań na LinkedIn? Co warto wziąć pod uwagę?
  5. Jak tworzyć posty / wpisy na LinkedIn, które będą angażowały potencjalnych Klientów do komentowania, a tym samym stwarzały możliwość pozyskania nowych kontaktów?
  6. Jak zwiększyć efektywność docierania do osób decyzyjnych na portalu?
  7. Kiedy zapraszać nowe kontakty / osoby do swojej sieci? Po co to robić? Jak to robić? Co dalej po wysłaniu zaproszenia?
  8. Budowanie w postach przekazu „jestem ekspertem w swojej branży, który dzieli się wiedzą”. Jak uaktywnić w dyskusjach pod postami / artykułami potencjalnych Klientów?
  9. Konsekwencja w działaniach na LinkedIn – co robić systematycznie i do skutku, a jakie aktywności wdrażać na dany okres czasu i sprawdzać ich przełożenie na postawione uprzednio cele?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat skutecznej sprzedaży na LinkedIn? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.