Szkolenia cross-culturowe

W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.

Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.

Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.

  • Różnice kulturowe w biznesie
  • Kreowanie kultury organizacyjnej

Głównym celem szkolenia jest zapewnienie płynnego wdrożenia pracowników firmy w nowe  środowisko pracy, nową kulturę, zwyczaje i obyczaje, zwiększenie efektywności pracy zespołu cross-kulturowego oraz zminimalizowanie ryzyka nieporozumień w takim zespole.

Program warsztatów skoncentrowany jest na praktycznych aspektach komunikacji cross-kulturowej ze szczególnym naciskiem na: radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, udzielanie informacji zwrotnej, stosunek do hierarchii w organizacji, pojęcie czasu, skuteczne sposoby wyrażania sprzeciwu.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie zrozumieć:

  1. Ich własną świadomość kulturowości
  2. Pojęcia związane z różnymi aspektami kultury
  3. Potrzebę dostosowania stylu komunikacji do grupy
  4. Różnice pomiędzy swoją etykietą biznesową, a etyką biznesową osób z innej kultury
  5. Jak w efektywny sposób przekazać informacje zwrotne grupie wielokulturowej
  6. Różnice w zarządzaniu czasem i spotkaniami
  7. Różnice kulturowe w odniesieniu do relacji hierarchicznych pomiędzy przełożonym a podwładnym
  8. Jak umiejętnie wyrazić sprzeciw lub dezaprobatę
  9. Nową kulturę, oczekiwania dotyczące zachowań uwarunkowanych kulturowo, tematy tabu.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zarządzania różnicami kulturowymi w biurze? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.