W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.
Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.
Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.
- Różnice kulturowe w biznesie
- Kreowanie kultury organizacyjnej
Głównym celem szkolenia jest zapewnienie płynnego wdrożenia pracowników firmy w nowe środowisko pracy, nową kulturę, zwyczaje i obyczaje, zwiększenie efektywności pracy zespołu cross-kulturowego oraz zminimalizowanie ryzyka nieporozumień w takim zespole.
Program warsztatów skoncentrowany jest na praktycznych aspektach komunikacji cross-kulturowej ze szczególnym naciskiem na: radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, udzielanie informacji zwrotnej, stosunek do hierarchii w organizacji, pojęcie czasu, skuteczne sposoby wyrażania sprzeciwu.
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie zrozumieć:
- Ich własną świadomość kulturowości
- Pojęcia związane z różnymi aspektami kultury
- Potrzebę dostosowania stylu komunikacji do grupy
- Różnice pomiędzy swoją etykietą biznesową, a etyką biznesową osób z innej kultury
- Jak w efektywny sposób przekazać informacje zwrotne grupie wielokulturowej
- Różnice w zarządzaniu czasem i spotkaniami
- Różnice kulturowe w odniesieniu do relacji hierarchicznych pomiędzy przełożonym a podwładnym
- Jak umiejętnie wyrazić sprzeciw lub dezaprobatę
- Nową kulturę, oczekiwania dotyczące zachowań uwarunkowanych kulturowo, tematy tabu.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zarządzania różnicami kulturowymi w biurze? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.