W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.
Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.
Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.
- Komunikacja w zespole
- Uważne słuchanie i udzielanie feedbacku
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
- Trening asertywności
- Siła synergii – budowanie zaangażowanych zespołów (również zespołów rozproszonych lub hybrydowych)
Siła synergii – czyli budowanie zaangażowanych zespołów
Warsztat ma na celu rozwinięcie u uczestników kompetencji zespołowych, przede wszystkim związanych z ich postawami, podejściem do współpracy w grupie, gotowością do udzielania wsparcia i proszenia o wsparcie. Warsztat opiera się głównie na facylitacji pracy uczestników, doświadczeniach pozwalających na autodiagnozę zespołu, wypracowanie kierunków doskonalenia, analizę wyzwań i dysfunkcji oraz potencjału zespołowego. Poprzez wspólne działania uczestnicy wypracują poczucie zespołowości i tożsamości oraz najlepsze praktyki pracy z klientami.
Podczas szkolenia realizowane są następujące zagadnienia:
- Prezentacja uwarunkowań skutecznej współpracy
- Zdiagnozowanie, na jakim etapie rozwoju znajduje się obecnie zespół oraz jak można go skutecznie wzmacniać w kolejnych stadiach; rozpoczęcie i/lub kontynuowanie procesu rozwoju zespołu
- Wypracowanie tożsamości zespołu (identyfikacji MY zamiast JA)
- Przegląd kluczowych wartości zespołu wraz z ich przełożeniem na rzeczywistość
- Przećwiczenie metod efektywnej komunikacji pomiędzy członkami zespołu
- Przedstawienie metod konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych
- Trening metod grupowego poszukiwania rozwiązań, rozwiązywania problemów
- Wypracowanie najlepszych praktyk pracy z klientami w oparciu o ogólne reguły
- Integracja zespołu wobec celu
- Wypracowanie skutecznych zasad współpracy w zespole
- Obudzenie „ducha zespołowego”
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat siły synergii? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.