W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.
Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.
Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.
PODSTAWY KOMUNIKACJI
Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
Proces komunikacji z klientem
Fakty i interpretacje
Emocje a procesy zakupowe
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE NEGOCJATORA
Unikanie negatywnych wypowiedzi
Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
Kluczowe 5 pytań
OBRONA CENY
Kiedy klient wybiera niższą cenę?
Konkurencja to nie problem
Cena czyni cuda?
Psychologia a prezentacja ceny
Tanio czy drogo – dwie strategie
Kiedy klient mówi „za drogo”
Przydatne zwroty w obronie ceny
ANALIZA SIŁ NEGOCJACYJNYCH
W poszukiwaniu argumentów
Budowanie wartości osoby/produktu/firmy
Analiza przewag konkurencyjnych
NEGOCJACJE – STYLE i STRATEGIE
Czym są negocjacje ?
Strategie negocjacyjne
Style negocjowania
Cechy dobrego negocjatora
Przebieg procesu negocjacji
Podstawowe błędy w negocjacjach
MANIPULACJA W NEGOCJACJACH
Reguły wywierania wpływu
Obrona przed manipulacją
Taktyki negocjacyjne
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
Określenie warunków brzegowych
Analiza celów negocjacyjnych
GRY NEGOCJACYJNE
Luxus Bus
Giganci negocjacji
Rozwój firmy