Szkolenia z obsługi klienta

W Hutchinson Institute wierzymy, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie, którzy wspólnie pracują na jej pozycję i osiągnięcia na rynku.

Aby efektywnie działać na rzecz sukcesu organizacji pracownicy potrzebują zarówno szkoleń biznesowych, jak i szkoleń umiejętności interpersonalnych. Oferujemy rozwiązania dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia, również dla trenerów wewnętrznych. Nasze szkolenia miękkie dla firm są zaprojektowane w taki sposób, by uwzględniać najważniejsze aspekty pracy w biznesie, a więc umiejętności komunikacyjne, dbałość o Klienta oraz własne środowisko pracy, a także rozwijanie osobistego potencjału, który niewątpliwie przekłada się na efekty pracy całego zespołu.

Wszystkie szkolenia prowadzimy w formie warsztatów stacjonarnych oraz w trybie online na platformach takich jak Skype, Zoom, Teams – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta. Poniższa oferta ma charakter przekrojowy. Poszczególne moduły łączymy bądź rozdzielamy, tworząc optymalny proces.

Proaktywna obsługa klienta

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikowania się z klientem w zależności od jego osobowości i temperamentu, a przez to zbudowanie własnego sposobu rozmowy, uwzględniającego odkryte różnice. Inne korzyści płynące z udziału w szkoleniu to poprawa elastyczności emocjonalnej, pozwalającej na adekwatne reagowanie nawet w trakcie bardzo stresujących rozmów z klientem oraz zwiększenie swobody podczas prowadzenia rozmowy poprzez zmianę ograniczających przekonań względem klienta na przekonania wspierające.

Podczas szkolenia realizowane są następujące zagadnienia:

  1. Podstawy typologii klienta – jak podróżować z „mapą klienta”.
  2. Świadomość własnego potencjału – odkrywanie mocnych stron w budowaniu udanych relacji z klientem.
  3. Potrzeby klientów – jak rozpoznawać prawdziwe potrzeby klientów.
  4. Jak bezpiecznie przekazać trudne informacje, żeby utrzymać relacje (rozmowy z trudnym klientem, rozmowy reklamacyjne, negocjowanie warunków).
  5. W co grają klienci – jak świadomie wpływać na budowanie relacji z klientem; poznanie podstaw analizy transakcyjnej poprzez analizę przykładowych zachowań klientów.
  6. Budowanie relacji z wymagającym klientem.
  7. Redukcja stresu – jak sobie radzić z trudnymi emocjami w sytuacjach obsługi klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat proaktywnej obsługi klienta? Interesują Cię konkretne terminy warsztatów? Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie.